top of page
  • תמונת הסופר/תYosi Lazarof

צילומי מוצר



כיום בעידן הטכנולוגי המתקדם, אנשים רבים מעוניינים לבצע את הרכישות שלהם מהמחשב מבלי צורך לצאת מהבית. ולכן, מרבית המוכרים ובתי העסק והרשתות הקטנות והגדולות, בוחרות שבנוסף או במקום לחנות שלהם, להציג את המוצרים שלהם באינטרנט, בקטלוג, ברשת החברתית ועוד. לאפשר באמצעות הקלקה בלבד לרכוש את מוצריהם. כמו כן, לכך יש כמובן היתרונות רבים, המוצר נגיש לכולם. עם זאת, על בעל המוצר לדאוג שבעזרת החוש היחידי שהקונה משתמש בזמן הרכישה-הראייה, הוא יקבל את התמונה הטובה, המוחשית, המזמינה והמקצועית ביותר שתבליט את תכונות המוצר ואת יתרונותיו- כל זה מתאפשר באמצעות צילום איכותי ומזמין שלא יהיה ניתן לעמוד בפניו.

יש לכם מוצר שאתם מאמינים בו, רוצים להציג אותו ובסופו של דבר למכור אותו?

עולם הצילום הוא עולם נרחב הכולל התמחויות רבות, צילום פקשוט (צילום מוצר) הינו צילום הנותן תמונת מוצר איכותית באריזתו או צמוד לאריזתו המקורית. צילום זה חייב להיעשות באמצעות מצלמה מקצועית, ולא פחות חשוב- הוא דורש עין מקצועית שתוכל להתאים את אופיו ותכונותיו של המוצר בצורה המוחשית והמזמינה ביותר לקונים שלכם בתאורה הנכונה וברקע הנכון.

את צילום הפקשוט ניתן ליצור בשני שיטות מנצחות- אתם רק צריכים לבחור מהי הדרך העדיפה עליכם: צילום הפקשוט המקצועי שאותו הצגתי, וצילום פקשוט 360 המבוצע באמצעות טכנולוגיה חדשנית שתאפשר להמחיש את המוצר במלואו- גם דרך תמונה. צילום פקשוט 360 מתאים בעיקר למי שמעוניין ליצור קטלוג דיגיטאלי או כל חנות אינטרנטית מזמינה, והוא מאפשר המחשה ללקוח שלכם ב360 מעלות, שתגרום לו לראות את המוצר בצורה הקרובה ומכל זווית שירצה.

פה אני נכנס לתמונה – נשמע לכם שזה מה שאתם צריכים? למה אתם מחכים? אני מוכן ומחכה רק לכם!

אם אתם מחפשים צלם פקשוט מקצועי- שמי יוסי לזרוף, צלם סטילס מקצועי ומתמחה בצילומי ספורט, תדמית, אופנה ומוצר. במשך שנים רבות אני מצלם ודואג ליצור עבורכם את התמונות המושלמות והמזמינות ביותר שיגרמו למוצר שלכם להיות מנצח! ובעזרת הסטנדרטים הגבוהים שאני מציב לעצמי בכל יום שאני מחזיק ומכוון את המצלמה, עם הניסיון והציוד המשוכלל ביותר כיוציא את המוצר שלכם- המוצר הנכון.

אשמח שתבקרו באתר שלי, יוסי לזרוף, להתרשם מעבודתיי וליצור עמי קשר.

bottom of page