top of page
  • תמונת הסופר/תYosi Lazarof

צילומי אופנה



כיום, עולם האופנה מתפתח ונמצא בכל מקום, אם בעבר היינו רואים דוגמנים ודוגמניות רק בשלטי חוצות, בעיתונים ובמגזינים, כיום עם התפתחות הרשתות החברתיות שהן בלתי נפרד מהשיווק אפשר לראות שכמעט כל תמונה צולמה על ידי צלם ועריכה מקצועית.

לעובדה זו כמובן, יש היתרונות גדולים, התוכן מונגש וחשוף לכל הלקוחות ומתאפשר ללקוח לבחור את מוצריו בצורה פשוטה מהבית.

עם זאת, שוק המכירות היום הוא רחב ובלתי נגמר- אם פעם היינו חשופים רק לחברות הגדולות שיש באפשרותם לממן הפקות גדולות, היום גם עסקים קטנים ואף מעצבים פרטיים יכולים לצלם את המוצר שהם רוצים למכור, לפרסם אותו בעמוד האישי שלהם, והתכנים שלהם יגיעו ללקוחותיהם.

עובדה זו יוצאת תחרות רבה בין אנשי המכירות שרוצים לתפוס את עיניהם ותשומת לבם של לקוחותיהם ולגרום להם לבחור דווקא במוצר שלהם. לכן, עליכם, אנשי המכירות והמשווקים לחשוב איך אתם גורמים לבגד/ לפריט או כל דבר אחר שאתם מעוניינים למכור- להראות הכי זוהר, שיקי ומזמין ובכך להגדיל את המכירות שלכם.

מה השלב הבא- יצירתיות היא מילת המפתח

הדבר הראשון אחרי שהפריט או הבגד נבחרו, ולאחר שנבחרו כמובן הדוגמנים שיתאימו ויעבירו את המוצר שלכם בצורה הנכונה שתעביר את המסר שאתם רוצים לתת.

חשוב לחשוב על הלוקיישן המתאים והנכון.

צילומי אופנה סטודיו- צילומי אופנה סטודיו אלו צילומים שנעשים בתוך סטודיו המותאם ביותר לצילומים שלכם. צילומי סטודיו מאפשרים לנו להתאים את התפאורה ואת התאורה בדיוק לצרכים שלכם. אפשר ליצור דרך התמונות את המסר שאתם רוצים להעביר ולגרום למוצר שלכם לזהור.

צילומי אופנה בחוץ- את צילומי האופנה אפשר גם לעשות בטבע, בחוץ עם התאורה הטבעית של השמש או אפילו בערב עם התאורה של הרחוב. דרך זו מאפשרת יצירתיות רבה שתמשוך את סקרנותם של לקוחותיכם.

קצת עלי- צלם מקצועי יוסי לזרוף

שמי יוסי לזרוף, צלם סטילס מקצועי ומתמחה בצילומי ספורט, תדמית, מוצר ואופנה. וכחלק מעבודתי בתור צלם אופנה ודוגמנות, במשך שנים רבות בהפקות אופנה קטנות וגדולות, צברתי ניסיון בעולם שכולו סטייל ויופי. וביחד עם הדוגמניות, הדוגמנים ואנשי המקצוע מאחורי הקלעים, יצרנו את התמונות המושלמות.

אני מזמין אתכם ,לחפש אותי, לבקר את האתר שלי ולהתרשם.

אני מחכה לכם.

bottom of page