top of page
  • תמונת הסופר/תYosi Lazarof

צילום פורטרט עסקי


צילום פורטרט עסקי / צילום תדמית- מה זה ולמה זה כל כך חשוב?

כיום, כאשר העידן הטכנולוגי המתקדם ,מאפשר לנו למצוא את אנשי המקצוע שאנו זקוקים להם דרך האינטרנט והרשתות החברתיות. אחד הדברים החשובים שבעל החברה, העסק והמקצוע צריך לדאוג אליו, הוא להחזיק תמונה אחת או יותר של בעל המקצוע, העובדים, המנהלים, וכו’. ולמה זה כל כך חשוב? מאחר וכאשר הלקוח עושה חיפוש ברשת ונכנס לעמודכם, הדבר הראשון שהוא כנראה יעשה לפני שהוא יקרא בכלל מה אתם עושים ומה העלויות ועוד, הוא יסתכל על התמונה שלכם שתופיע, כי העין האנושית נמשכת קודם כל לצבעים ולתמונות, ובעיקר לפרצופים.

צילום פורטרט עסקי מקצועי, יאפשר לכם לתת ללקוח שלכם הצצה ראשונית למי שאתם ולמה שאתם מייצגים. היא תאפשר לכם לשדר ללקוח שאתם לא זרים ושניתן לסמוך עליכם.

צילום פורטטרט עסקי מתאים ונחוץ לכל אנשי המקצוע- וחשוב שהוא יעשה על ידי צלם פורטרט עסקי שזו ההתמחות שלו וזאת על מנת לספק תמונות מקצועיות שלא משדרות חובבנות. צלם פורטרט עסקי חייב לדעת דרך שימוש במצלמה, לכוון אתכם ולהוציא ממכם את המסר הנכון עבור לקוחותיכם.

היכן נעשים הצילומים? וכיצד צריך להתארגן נקראתם?

לרוב, צילומי פורטרט נערכים בתוך סטודיו מקצועי, המאפשר הכנה ושליטה מירבית על הצילום. מה זה אומר? שבסטודיו יש את כל הציוד הדרוש: חדר הלבשה, תפאורה מתאימה (לרוב היא תהיה תפאורה בצבע אחיד), עמודי תאורה ועוד.

כמובן, שיש אפשרות נוספת לעשות את תמונות הפורטרט גם במשרד עצמו של בעל העסק- עורכי דין, רואי חשבון, רופאים, ארכיטקטים, מעצבי פנים ועוד. או לחילופין, במקומות העבודה עצמם, לרבות בסטודיו של אומנים, מכונאי רכב, ואנשי תרבות וכו’.

יום לפני הצילומים רצוי ואף דרוש לתארגן כראוי- כדאי ללכת למספרה, נשים יכולות להתאפר בצורה בקצועית ואסטתית, לגברים כדאי להתגלח. בנוסף, כדאי לדאוג להביא ליום הצילום מספר סטים של בגדים להחלפה (חליפות, חולצות מכופתרות ועוד) , נעליים מתאימות, אקססוריז ועוד. אל דאגה, צלם הפורטרט בעל הניסיון יעזור לכם להתאים את הלבוש בהתאם לתמונה.

לסיכום- קצת עלי

אם אתם מחפשים צלם פורטרט עסקי- שמי יוסי לזרוף, צלם סטילס מקצועי ומתמחה בצילומי ספורט, תדמית, אופנה ומוצר. במשך שנים רבות אני מצלם ודואג ליצור עבורכם את התמונות המושלמות והמזמינות ביותר שיגרמו לכם, אנשי המקצוע החשובים, להראות במיטבכם! ובעזרת הסטנדרטים הגבוהים שאני מציב לעצמי בכל יום שאני מחזיק ומכוון את המצלמה, עם הניסיון והידע שלי,ביחד, השמיים הם הגבול אני מזמין אליכם להשאיר פרטים ליצירת קשר באתר שלי או להתקשר אלי ואתן לכם את כל הפטים הנחוצים.

bottom of page