top of page
  • תמונת הסופר/תYosi Lazarof

צלם אופנה מקצועי


שלום לכם! שמי יוסי לזרוף, צלם אופנה מקצועי, בעל ניסיון של שנים רבות בצילומי תדמית, צילומי ספורט, מוצר, ועוד.

צילום אופנה, הינו צילום שבדרך כלל בא לפרסם באמצעות דוגמניות ודוגמנים בגדים, תיקים, נעליים ואקססוריז. מאז ומתמיד, יש בארץ ביקוש רב לצלמי אופנה ישראלים מאחר וצילומי אופנה הם הצילומים הנפוצים ביותר. בעיקר היום, כאשר העידן הטכנולוגי והרשתות החברתיות מאפשר גם לחברות ועסקים קטנים לפרסם את מוצריהם באינטרנט, באופן שיהיה מונגש וזמין לכולם.

כמו כן, עובדה זו יוצרת תחרות רבה בין החברות והעסקים, שצריכים להמציא את עצמם בכל פעם מחדש, על מנת ליצור תוכן ותמונות שיילכדו את עין הקונה, ויגרמו לו לרצות דווקא את הבגד/ האקססוריז שלכם.

כמו כן, איתור צלם אופנה מקצועי שיתאים למה שאתם מחפשים הינה משימה לא פשוטה אך הכרחית וחשובה. צלמי אופנה הינם חלק בלתי נפרד מימי הצילום, הם אלו שיעזרו לכוון לתקשר עם הדוגמנים והדוגמניות בזמן הצילומים, על מנת שהם יציגו בתנוחות שונות את פריט הלבוש בצורה המחמיאה והמעניינת ביותר. כמובן, שכשכאשר אתם מוצאים צלם אופנה כזה שמתאים עליכם, חשוב מאוד להפגש איתו לפני ולהעביר לו מה אתם מפרסמים, מה חשוב לכם להעביר בתמונות, על אילו לוקיישנים חשבתם (בסטודיו צילום מקצועי, בחוץ ועוד) ובכללי חשוב לפני הכל, לוודא שאתם סומכים עליו ושיש לכם חיבור ואתם מוכנים לעבוד איתו בשיתוף פעולה, שתביא אתכם למטרה החשובה והמרכזית גם שלכם וגם של הצלם- ליצור את התמונות המושלמות.

כמו כן, בסוף יום הצילום, העבודה לא נגמרת- הצלם הוא זה יעזור לכם בליטוש ועריכת התמונות ובסופו של דבר יבחר אתכם את התמונות המוצלחות והיפות ביותר.

קצת עליי

כפי שפתחתי, שמי יוסי לזרוף, צלם אופנה מקצועי, חי ונושם צילום בכל יום שאני קם בבוקר, מכוון את המצלמה ומתחיל לעבוד. אחת מהתמחויותיי הבאמת אהובה והמאתגרת, בכל השנים שאני צלם, היא צילום אופנה. במשך שנים, אני מסתובב בארץ ומשתתף בהפקות גדולות וקטנות, וביחד עם המשווקים, בעלי העסק והדוגמנים אני נותן את מה שאני הכי טוב בו-צילום בעולם שכולו יופי וזוהר.

אז קדימה, למה אתם מחכים? אני מזמין אתכם לבוא לבקר אותי באתר האינטרנט שלי, תתרשמו, תשאירו את פרטיכם על מנת שאוכל ליצור עמכם קשר או שתתקשרו בעצמכם, ואשמח לתת לכם את כל הפרטים הנחוצים על מנת שנוכל להתחיל.

bottom of page