top of page
  • תמונת הסופר/תYosi Lazarof

צלם מוצרים לאמזון


צילום מוצרים לאתרי אינטרנט- מה זה ולמה זה כל כך חשוב?

אם ברשותכם מוצר שברצונכם לפרסם ולמכור בקטלוג, באתרי האינטרנט (באמזון, איביי ועוד), וברשתות החברתיות- עליכם לדאוג למצוא צלם מוצרים לאמזון, בעל ניסיון והתמחות ספציפית, שיוכל לספק צילום מוצרים מקצועי ומזמין. צילום מוצרים לאתרי אינטרנט חייב להיעשות על ידי צלם מהתחום, בעל המכשור המתאים והידע שיגרום לשיפור נראות המוצר שלכם, שיגרום לתמונות למשוך מיד את תשומת לב הקונה, כדי שיבחר דווקא במוצר שלכם. ללא צילום מוצרים מקצועי- ככל הנראה המוצר שלכם לא יימכר, מאחר והעין האנושית של בני האדם נמשכת קודם כל לתמונות ולצבעים, לכן, אפילו לפני שהלקוח יקרא את תיאור המוצר ואת תמחורו, הוא קודם יבחן את התמונה. הכלל פשוט- תמונות שבהן מוצר טוב יראה מזמין ואסתטי- יצבור רכישות , מוצר שישדר חובבנות וחוסר נראות יגרום לקונה לעבור למוצר הבא.

על אילו צילומי מוצר מדובר?

מדובר על כל סוגי המוצרים שניתן לחשוב עליהם- צילומי אקססוריז (שעונים, תכשיטים ועוד), בקבוקי שתייה חריפה (וויסקי, יין ועוד), גאג’טים (לרכב, לבית) וכו’. כיום בעידן הטכנולוגי המתקדם, ועם הגעתו של אתר אמאזון לארץ אחרי שנים רבות של הצלחה בחו”ל, יותר ויותר עסקים ישראלים מפרסמים את המוצרים שלהם שם ובכך הכנוסותיהם גודלות. השוק פתוח, מונגש לכולם ומבלי צורך לצאת מהבית, המוצר מגיע לבית הלקוח כעבור כמה ימים.

צילום מוצר- כיצד מתבצע?

לרוב, צילום מוצרים מקצועי נעשה על ידי צלם מקצועי שמכיר את הסטנדרטים הדרושים לצילום, למשל, צלם מוצרים לאמזון צריך להכיר את הסטדנרטים שאתר אמאזון דורש כמו למשל מספר התמונות הרצויות ופורמט התמונות. כמו כן, צילומי מוצר נערכים ברוב המקרים בסטודיו לצילום המאפשר שליטה מירבית על תנאי התאורה והתפאורה. על הצלם לדעת כיצד למקם את המוצר עם או ללא אריזתו, בצורה שתאפשר לו לבלוט על גבי הרקע שבדרך כלל יהיה בצבע אחיד.

צילום תלת מימד- צילום 360

אפשרות נוספת שתבטיח שהמוצר שלכם יפורסם בצורה במוחשית ביותר, הינו צילום מוצר (צילום פקשוט) ב360 מעלות. צילום זה נעשה באמצעות טכנולוגיה חדשנית שתאפשר לכם להמחיש את המוצר שלכם במלואו מכל זווית אפשרית גם דרך תמונה. צילום זה יוסיף ערך מוסף לקונה, שכעת יהיה באפשרותו לראות את המוצר שלו בצורה המיטבית, הקרובה והמזמינה ביותר.

קצת עליי- יוסי לזרוף צילום

שמי יוסי לזרום, צלם מוצרים לאמזון, אופנה, ספורט ועוד. במשך שנים רבות צברתי ניסיון וידע והתמוחויות רבות הייאפשרו לי להוציא מהתמונות שאני מצלם את המיטב! אם אתם מעוניינים להכיר אותי ולשמוע עוד פרטים, עלויות או להכנס לאתר להתרשם, אנא השאירו את פרטיכם או התקשרו אליי, וביחד נהפוך את המוצר שלכם למנצח!



bottom of page